Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Kuopion riistanhoitoyhdistys

Vuoden 2021 toimintasuunnitelma on päivitetty  tapahtumakalenteriin.

Tapahtumakalenteri avaa Googlen kalenterin, missä RHY:n tapahtumat aikatauluineen (ampumakokeet, metsästäjätutkinnot, koulutukset jne).

Kuopion RHY järjestämän kilpailutoiminnan tuloksia ja tulevia tapahtumia

Huom! Kaikilla osallistujilla pitää olla mukana voimassa oleva metsästyskortti. Metsästyskortti on ehdoton edellytys osallistumiselle (= vakuutusturva!) Ellei ole mukana, ei saa osallistua!

Kaikki järjestetään Heinjoen ampumaradalla, katso  ajo-ohjeet "Ampumakokeet"-sivulta. Sarjat ja säännöt löytyvät alasvetovalikosta "Säännöt".

Helatorstain ampumakilpailu 26.5.2022 klo. 12:00-16:00

Kilpailu ammutaan ”vanhan” hirvikokeen säännöillä, yksi suoritus/kilpailija.

Ammunta alkaa klo. 12:00 ja ilmoittautuminen päättyy klo. 16:00. Jos yhtään ampujaa ei ole paikalla klo. 16:00, kilpailu päättyy. Jos ammunta jatkuu klo. 16:00 jälkeen, uusia ampujia voidaan ottaa mukaan.

Varsinaiseen kilpailuun voi osallistua vain Kuopion RHYn jäsenet, muut kilpailevat U-sarjassa (= ulkopuoliset).

Osallistumismaksu 10,00 €, maksu mieluummin kortilla, käteinenkin käy.

Elokuun ampumaviikko 1.-5.8.2022 klo. 16:00-19:00

Kilpailu ammutaan tauko-juoksu-säännöillä. Kilpailija saa tehdä enintään viisi (5) kilpailusuoritusta illassa ja kaikkina kilpailuiltoina. Jos ampujia on paljon, annetaan ensin enintään kaksi (2) suoritusta, sen jälkeen jonon hännille ja loput kolme (3) suoritusta jonotusjärjestyksessä – tästä päättävät valvojat tilanteen mukaan (ettei tule viimeisille ampujille aikaraja klo. 21:00 vastaan). Myös ampuja voi keskeyttää suorituksensa ja siirtyä oma-aloitteisesti jonon hännille.

Ammunta alkaa jokaisena iltana klo. 16:00 ja ilmoittautuminen päättyy klo. 19:00. Ammunta päättyy viimeistään klo. 21:00. Jos yhtään ampujaa ei ole paikalla klo. 19:00, kilpailu päättyy sen illan osalta. Jos ammunta jatkuu klo. 19:00 jälkeen, uusia ampujia voidaan ottaa mukaan.

Seurojen välisessä kilpailussa otetaan huomioon myös ulkopuolisten sarjan tulokset, koska pisteisiin lasketaan mukaan osallistumisprosentti tulevan syksyn hirvijahtiin osallistuvista.

Osallistumismaksu 3,00 €/suoritus, maksu mieluummin kortilla, käteinenkin käy. Jos maksat käteisellä, varaa pieniä seteleitä ja kolikoita.

Hirvenjuoksut 9.8.2022 klo. 17:30